توافقنامه

کلیه کاربران، خریداران، فروشندگان و بازاریابان مارکت وردپرس و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از محصولات مارکت وردپرس، موظف به رعایت کامل شرایط مارکت وردپرس هستند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر کشور است. این شرایط جامع و کامل نبوده و مارکت وردپرس حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن ها در سایت www.marketwp.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق تیکت به مارکت وردپرس اعلام گردد.

فصل اول: تعاریف

  1. خريدار کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به خريد و پرداخت هزينه محصول مي نمايد.
  2. فروشنده کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به فروش یک محصول مي نمايد.
  3. بازاریاب کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به نشر لینک محصولات مي نمايد.
  4. محصول: هر يک از محصولات ارائه شده توسط فروشندگان و سایر کاربران در مارکت وردپرس
  5. پرتال کاربران: سایت به آدرس http://marketwp.ir که خريدار در آنجا حساب داشته و از طريق اين حساب مي تواند فهرست محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات خريدار در آنجا ثبت شده و قابل ويرايش و بروز رساني است.
  6. سیستم جامع تیکت: قابلیتی است در پرتال کاربران که کليه مکاتبات الکترونيکي خريداران، فروشندگان، بازاریابان و ساير کاربران با مارکت وردپرس در آنجا ثبت و از طريق شماره تيکت قابل پيگيري است.
  7. تعرفه: فهرست کامل محصولات و خدمات قابل ارائه همراه با ويژگي ها و محدوديت ها و قيمت ها به نحوي که خريدار کاملا آگاه گردد.
  8. تحويل محصول: ارائه لینک دانلود محصول خريداري شده و يا ارائه دسترسی بر اساس فاکتور يا قرارداد بين خريدار و مارکت وردپرس
  9. کاربر وب سايت: کليه اشخاصي که از سراسر دنيا وب سايت مارکت وردپرس را مشاهده و مرور مي کنند.

فصل دوم: هویت

  1. مارکت وردپرس: سایت اینترنتی با آدرس http://marketwp.ir که در اين توافق نامه مارکت وردپرس ناميده مي شود.
  2. هويت خريدار: خريدار شخصي حقيقي يا حقوقي است که مشخصات وي در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خريداري شده تحت حساب وي مديريت مي شود
  3. هويت فروشنده: فروشنده شخصي حقيقي يا حقوقي است که مشخصات وي در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خريداري شده یا عرضه شده تحت حساب وي مديريت مي شود
  4. هويت بازاریاب: بازاریاب شخصي حقيقي يا حقوقي است که مشخصات وي در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خریداری شده یا بازاریابی شده تحت حساب وي مديريت مي شود
  5. براي حفظ حقوق قانوني خريداران، فروشندگان و بازاریابان ، کليه این کاربران موظف به ارائه اطلاعات هويتي خود به مارکت وردپرس مي باشند. ضمنا عواقب اعلام ناصحيح اطلاعات مستقيما بر عهده ایشان خواهد بود. مارکت وردپرس مسئوليتي در قبال کنترل صحت اطلاعات خريداران، فروشندگان یا بازاریابان ندارد.
  6. خريدار، فروشنده و بازاریاب اذعان مي نمايد که کليه اطلاعات هويتي ارائه شده و آدرس ها وشماره تماس و امثالهم صحيح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران مي کوشد. مارکت وردپرس حق دارد هر زمان که نياز به کنترل اين اطلاعات داشته تصوير برابر اصل اين اطلاعات را از ایشان دريافت نمايد. مارکت وردپرس حق دارد تا تکميل اطلاعات صحيح و مستند نسبت به تعليق سرويس دهی به خریدار، فروشنده یا بازاریاب اقدام نمايد.
  7. کليه مسئوليت ها و حقوق مرتبط با محصولات، بر عهده فروشنده به تنهائي مي باشد.

فصل سوم: نحوه ارتباط طرفین با هم

  1. روش ارتباطي مستند مارکت وردپرس با خريدار، فروشنده و بازاریاب، آدرس ايميل یا حساب کاربری است که در پرتال کاربران ثبت شده است و کلیه ارتباطات به صورت پاسخ در تيکت هاي سیستم جامع تیکت است.
  2. مارکت وردپرس مسئوليتي نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریدار، فروشنده و بازاریابی که اطلاعات تماس تغيير يافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است ندارد.

فصل چهارم: تغییرات

  1. تغييرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات مارکت وردپرس تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه مارکت وردپرس و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، مارکت وردپرس حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت مارکت وردپرس در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا مارکت وردپرس مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار، فروشنده و بازاریاب می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت مارکت وردپرس کنترل نماید.
  2. تغييرات فني: مارکت وردپرس براي بهبود کيفيت خدمات حق انجام تغييرات فني، سخت افزاري، نرم افزاري يا شبکه اي را در سرويس هاي ارائه شده دارد. در مورد تغييراتي که سرويس خريدار، فروشنده یا بازاریاب را تحت تاثير قرار مي دهد مارکت وردپرس موظف است تا يک ماه پس از اعمال تغييرات، مشکلات احتمالی پیش آمده را رفع کند. خريدار، فروشنده و بازاریاب موظف هستند خود را با اين تغييرات سازگار نمايند. هرگاه به دليل موارد ضروري، مارکت وردپرس امکان اطلاع رساني یا خدمات دهی را از دست بدهد و يا فوريت هاي فني این مجموعه را ناچار به اين امر نمايد مسئوليتي براي اطلاع رساني زمان و نحوه تغييرات نخواهد داشت ضمنا خريدار، فروشنده و بازاریاب به شرکت وکالت مي دهد تا در زمان مورد نياز در جهت بهبود سطح کيفي سرويس اقدام به انجام فعاليت هاي سخت افزاري و نرم افزاري روي سرورهاي مارکت وردپرس نمايد.
  3. مارکت وردپرس مي تواند تا زماني که اطلاعات کافي در مورد موارد مشکوک پيدا نکرده است، اقدامي براي تغيير در سفارش، محصول یا خدمات صورت ندهد.

فصل پنجم: تحویل محصول

  1. پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خريدار، با آماده تحويل شدن محصول خريداري شده، لینک دانلود در حساب کاربری خريدار درج مي شود. عدم دسترسي خريدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود محصول، مانع تحويل محصول نمي گردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی، می باید حداقل ۷۲ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد.
  2. کلیه سفارشاتی که وضعیت آن ها به تکمیل شده تغییر یافته باشد در اسرع وقت به صورت فایل های دانلودی در حساب کاربری خریدار قابل مشاهده و استفاده خواهند بود. در صورت بروز مشکلات فنی، حداکثر زمان تحویل لینک های دانلود مربوط به سفارش ۷۲ ساعت کاری خواهد بود.
  3. خريدار در صورتيکه در بازه زماني حداکثر زمان تحويل، لینک محصول را دريافت ننمايد موظف است حداکثر ۷ روز پس از پايان زمان تحويل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش فروش مارکت وردپرس اعلام نمايد.
  4. در صورت بروز شرايط ويژه فني و يا محدوديت هايي که تحويل در زمان مقرر آن انجام نشود، مارکت وردپرس مجاز به افزايش زمان تحويل سرويس تا ٢ برابر خواهد بود.
  5. خريدار حق درخواست لغو سفارش خريداري شده را نخواهد داشت.
  6. مارکت وردپرس مسئوليتي در قبال عدم تطابق با نياز و يا عدم استفاده خريدار از محصول خريداري شده و تحويل شده را ندارد.
  7. در صورت وجود هرگونه مغايرت در توضیحات محصول و محصول ارائه شده به خريدار، خريدار موظف است مراتب را حداکثر یک روز پس از ثبت لینک دانلود در حساب کاربری ایشان به مارکت وردپرس اعلام نماید و مارکت وردپرس موظف است ضمن پیگیری مغایزت از فروشنده محصول، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در عدم رفع مشکل، مسئوليت مارکت وردپرس صرفا کسر وجه محصول از حساب فروشنده، مسترد کردن وجه به خریدار (مطابق با منبع پرداخت وجه) و حذف سفارش از حساب کاربری خریدار خواهد بود.

فصل ششم: امنیت و محرمانگی

  1. به طور کلي محيط اينترنت به همان ميزان ساير محيط هاي ارتباطي مانند پست، دورنگار و تلفن براي انتقال اطلاعات محرمانه امنيت دارد. در کليه اين محيط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همين دليل ضمن آنکه مارکت وردپرس تمام تلاش خود را براي ايجاد محيطي امن براي نگهداري و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه مي نمايد، با اين حال از جانب احتياط از خريداران، فروشندگان و بازاریابان مي خواهد که هميشه ارتباطات آنلاين اينترنتي خود را نا امن فرض نمايند. مارکت وردپرس هيچ گونه مسئوليتي در رابطه با امنيت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهاي خود با جاهاي ديگر را نمي پذيرد.
  2. مارکت وردپرس با تدابير امنيتي خود مسئول حفظ امنيت پايه سرويس هاي خود مي باشد.
  3. مارکت وردپرس مسئوليتي نسبت به ضعف ايمني ناشي از نرم افزارها، application ها ويا برنامه هاي مورد استفاده خريدار، فروشنده یا بازاریاب ندارد.
  4. مارکت وردپرس مسئوليتي نسبت به امنيت تبادل داده ما بين خريدار و سرورهای بانکی ندارد.
  5. مارکت وردپرس مسئوليتي نسبت به در اختيار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خريدار، فروشنده و بازاریاب، توسط اشخاص ثالث ندارد.
  6. مارکت وردپرس موظف به رعايت محرمانگي کليه داده های موجود در حساب کاربری خريدار، فروشنده و بازاریاب مي باشد و همچنين آن را در اختيار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
  7. مارکت وردپرس تلاش خود را براي حصول بالاترين سطح امنيت ممکن براي حساب کاربری خريداران، فروشندگان و بازاریابان انجام مي دهد از اين رو مارکت وردپرس نسبت به اموري که در حيطه مسئوليت خريدار، فروشنده، بازاریاب از لحاظ نگهداري امنيت حساب خود مي باشد مسووليتي ندارد.
  8. در صورت نیاز خریدار، فروشنده، بازاریاب جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف مارکت وردپرس، مارکت وردپرس بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل می باشد.

فصل هفتم: مرجع قضاوت

  1. در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خريدار، فروشنده و بازاریاب موظف هستند بدوا نسبت به اعلام موضوع در تیکت پشتیبانی مارکت وردپرس اقدام نمایند و در صورت عدم کسب پاسخ مناسب، نسبت به ارتباط با مدیریت شرکت اقدام نمایند تا موضوع مجددا مورد رسيدگي واقع گردد. در صورت عدم حصول نتيجه پس از ۳۰ روز کاری، خريدار، فروشنده یا بازاریاب مي تواند با تشکیل هیئت حل اختلاف مورد توافق طرفین، موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

فصل هشتم: شرایط و ضوابط کلی خریدار، فروشنده و بازاریاب

قوانین خریدار

  1. سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید
  2. درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت مارکت وردپرس به ثبت برسد.
  3. بررسی دیدگاه های هر محصول، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی فروشنده از محصول باشد. مارکت وردپرس در قبال عدم پشتیبانی فروشندگان هیچ مسئولیتی ندارد.
    • تبصره ۳-۱: ذکر این نکته ضروریست که فروشندگان نیز ملزم به پشتیبانی ۲۴ ساعته یا شخصی سازی محصول برای خریداران نیستند و صرفا پشتیبانی شامل مواردی است که محصول به فروش رفته دارای مشکل باشد.
  4. پشتیبانی محصولات خریداری شده صرفا توسط فروشندگان انجام خواهد شد و مارکت وردپرس هیچگونه مسولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصول ندارد.
  5. پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، پیش نمایش آنلاین، توضیحات محصول و … دقت فرمایید.
  6. امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده یا شارژ های انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
  7. محصول معیوب و همچنین محصولی که دارای مشکل باشد پس از تایید کارشناسان مارکت وردپرس و عدم رفع مشکل توسط فروشنده، از مارکت حذف خواهد شد.
    • تبصره ۷-۱: بازگشت وجه به حساب کاربران (کاربرانی که صرفا نسخه معیوب را خریداری کرده و نسخه سالم برای محصول در اختیار ایشان قرار نگرفته است) فقط به صورت شارژ کیف پول انجام شده و کاربر می تواند محصول دیگری را از مارکت خریداری کند.
  8. هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
  9. فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است، مارکت وردپرس این حق را دارد تا به نمایندگی از فروشنده محصول و در راستای حمایت از حقوق فروشندگان، دسترسی شما به نسخه های آتی محصول خریداری شده را متوقف و در صورت تکرار این عمل، حساب کاربری شما را مسدود کند.
  10. مارکت وردپرس هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و مارکت وردپرس خواهد بود.
  11. با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت مارکت وردپرس، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط مارکت وردپرس را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
  12. مارکت وردپرس در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  13. خدمات مارکت وردپرس به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای مارکت وردپرس که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و مارکت وردپرس هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. مارکت وردپرس تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
  14. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و مارکت وردپرس هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت
  15. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات مارکت وردپرس تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه مارکت وردپرس و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، مارکت وردپرس حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت مارکت وردپرس در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا مارکت وردپرس مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت مارکت وردپرس کنترل نماید.

قوانین فروشنده

  1. در مارکت وردپرس محصولاتی تایید می شوند که یا خود فرد سازنده محصول باشد یا اگر محصول غیر ایرانی است نسخه اورجینال آن را خریداری کرده باشد و خود شخص آن را فارسی و بومی کرده باشد.
  2. در صورتی که محصولی فقط در مارکت وردپرس عرضه شود به ازای هر فروش محصول ۸۰٪ مبلغ فروش به فروشنده تعلق می گیرد و در صورتی که محصول علاوه بر مارکت وردپرس یا سایت شخصی فروشنده، در سایر مارکت ها نیز عرضه شود ۳۰% از سهم مشارکت فروشنده کسر و سهم فروشنده از هر فروش ۵۰% خواهد بود.
    • تبصره ۲-۱: در صورتی که فروشنده، عرضه محصول در سایر مارکت ها را اعلام نکند و پس از گذشت مدتی این امر برای مدیران مارکت مشخص شود مارکت وردپرس حق دارد کلیه پرداخت های صورت گرفته به فروشنده را اصلاح کند و حق هرگونه اعتراض نسبت به این موضوع از فروشنده خاطی سلب می شود.
  3. حداقل مبلغ تسویه حساب با فروشندگان ۱۰۰.۰۰۰ تومان است.
    • تبصره ۳-۱: تنها موجودی حاصل از فروش محصول، قابل برداشت است و فروشندگان نمی توانند با شارژ کیف پول خود، موجودی حساب را افزایش داده و درخواست برداشت وجه ارسال کنند. مبالغ شارژ شده به این منظور به هیچ وجه قابل عودت نیست و فروشندگان عزیز می توانند با اعتبار غیرنقدی خود به خرید از مارکت بپردازند.
  4. تسویه حساب با فروشندگان هفته ای ۲ مرتبه در روزهای دو شنبه و پنج شنبه انجام می شود.
    • تبصره ۴-۱: درخواست های تسویه حساب می باید حداقل ۲ روز پیش از روزهای تسویه حساب ارسال شده باشند. در غیر این صورت تسویه حساب به اولین مرحله تسویه پس از گذشت این زمان موکول خواهد شد
  5. مبلغ تسویه حساب ها هیچ گونه سقفی ندارد.
  6. مدت زمان لازم برای تایید محصولات شما به شرطی که کلیه اطلاعات و قوانین مندرج برای درج محصول در مارکت را رعایت کرده باشید، در حدود ۷۲ ساعت کاری است. همچنین در صورت عدم تایید محصول نیز مدیران یا کارشناسان مارکت به صورت تیکت این مورد را به شما اطلاع خواهند داد
  7. سعی کنید در توضیحات محصول کاملا صادق باشید چون نسبت به نوشته های خودتان باید پاسخگو باشید و به خریداران پشتیبانی دهید.
    • تبصره ۷-۱: چنانچه قابلیتی را در توضیحات درج کرده باشید و این قابلیت در محصول شما وجود نداشته باشد یا توضیحات شما مغایر با امکانات موجود در محصول باشد و خریداران نسبت به این مساله اعتراضی داشته باشند مارکت وردپرس حق دارد خرید را مسترد کند و ضمن کسر مبلغ واریزی به موجودی فروشنده و بازگشت وجه خرید به خریدار، نسبت به کسر درصد خود از حساب کاربری فروشنده اقدام کند و فروشنده نیز حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.
  8. کلیه محصولات ارائه شده حتما باید لایسنس قانونی برای فروش مجدد داشته باشند.
  9. کلیه فروشندگان موظفند حداکثر یک هفته بعد از ارائه به روزرسانی مرتبط با محصول خود، از شرکت سازنده بروزرسانی محصول را دریافت کرده و نسبت به آماده سازی بسته به روزرسانی شده در مارکت وردپرس اقدام کنند، در غیر اینصورت مارکت وردپرس این حق را دارد تا بدون اطلاع رسانی به فروشنده فعلی، فروشنده جدیدی را برای محصول مشخص کند و یا محصول را از مارکت حذف کند. همچنین فروشندگان در این شرایط به دلیل بی تفاوتی نسبت به پشتیبانی و به روزرسانی محصولات عرضه شده، حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت و در صورتی که فروشنده جدیدی جایگزین محصول مربوطه شود، مارکت وردپرس مجاز است با توجه به ضرر و زیانی که از جانب فروشنده قبلی متحمل می شود، در صورت نیاز فروشنده جدید، اطلاعاتی همچون فایل ترجمه زبان فارسی یا استایل راستچین شده را در اختیار فروشنده جدید قرار دهد. همچنین فروشنده جدید نیز موظف است از کلیه خریداران فروشنده قبلی پشتیبانی کند و به صورت رایگان محصول خود را در اختیار کلیه خریداران پیشین نیز قرار دهد.
  10. پیشنهاد میکنیم برای شناخته شدن خود و کیفیت کاری محصولاتتان برخی محصولات خود را به عنوان رایگان در مارکت وردپرس قرار دهید.
  11. قرار گرفتن محصول در قسمت محصولات ویژه بر اساس تعداد فروش و مقدار امتیاز (حداقل ۵ خرید موفق و ۵ امتیاز ۵ ستاره ) است.
  12. فروشنده موظف است در عنوان محصول فارسی سازی شده ارسالی حتما از نام انگلیسی و اصلی قالب یا افزونه استفاده نماید، در غیر اینصورت محصول ارسالی از حالت انتشار خارج می شود.
  13. در صورتیکه محصول ارسالی شما از سایت های دیگر برداشته شده باشد و یا نسخه نال شده محصول از راه غیرمجاز تهیه شده باشد و پس از بررسی های کارشناسان این مورد مشخص شود، بلافاصله محصول ارسالی شما حذف و در صورتیکه محصول مربوطه فروشی داشته باشد وجه آن از حساب کاربری فروشنده کسر خواهد شد.
    • تبصره ۱۳-۱: مسئولیت فروش غیر مجاز محصولات ایرانی و پاسخگویی در برابر کلیه مجامع قانونی و حقوقی برعهده فروشنده محصول است و مارکت هیچ مسئولیتی در قبال خطاهای شما نخواهد داشت.
  14. ایجاد پیش نمایش آنلاین برای پوسته ها و افزونه ها هم فروش را افزایش می دهد و هم حس اعتماد کاربران به شما را افزایش می دهد، این مورد ( ایجاد پیشنمایش آنلاین فارسی ) برای تمامی پوسته ها و افزونه ها الزامی می باشد. ( برای افزونه ها ارائه تصاویر کامل از محیط افزونه یا ویدئوی آموزشی و کامل بلامانع است )
  15. در صورتیکه فروشنده به درستی محصول خود را پشتیبانی نکند با تقاضای درخواست وجه وی موافقت نمی شود و در صورت تکرار عدم پشتیبانی، وجوه حاصل از فروش محصول از حساب فروشنده کسر می شود.
    • تبصره ۱۵-۱: سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت در مارکت وردپرس راه اندازی شده است و پیش از اجرای درخواست های واریز وجه فروشندگان، تیکت های ایشان و کیفیت پاسخ دهی به خریداران مورد ارزیابی قرار می گیرد، چنانچه فروشنده ای تیکت های باز داشته باشد یا تیکت های پاسخ داده شده و بسته شده از پاسخ مناسبی برخوردار نبوده و نتوانسته باشند رضایت خریداران را کسب کنند، درخواست های ایشان در وضعیت معلق باقی خواهد ماند
  16. هر گونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایت های دیگر در بین توضیحات یک محصول موجب حذف آن محصول از مارکت شده و در صورت تکرار چنین مواردی فروشنده جریمه نقدی خواهد شد.
  17. اگر دو محصول غیرایرانی یکسان توسط دو فروشنده مختلف به صورت همزمان ارائه شود، اولویت با فروشنده ای خواهد بود که Purchase Code (کدخرید) داشته باشد و همچنین آخرین نسخه از آن محصول را در اختیار داشته باشد.
  18. در صورت ترجمه قالب یا افزونه، ارایه لایسنس یا مجوز فروش از سازنده الزامی می باشد.
  19. برای پوسته های ایرانی ارائه پنل تنظیمات پوسته الزامی است.
  20. درصورت استفاده از فونت های مجموعه فونت ایران (مثل ایران و ایران سنس) باید طبق قوانین این سایت (Fontiran) مجوزهای لازم موجود باشد در غیر این صورت از پذیرفتن محصول معذوریم.
  21. تمامی فایل ها و امکانات لازم برای محصول باید در پکیج خریداری شده موجود باشد، و اگر فروشنده‌ برای دریافت فایل ها، کاربران را به صفحه ای دیگر (و شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام) هدایت کند تخلف محسوب میشود.
  22. فروشندگان موظف به پشتیبانی از خریداران هستند و چنانچه در هر زمان تصمیم به قطع همکاری با مارکت وردپرس را بگیرند یا قصد عدم ارائه هریک از محصولات در مارکت را داشته باشند می باید حداقل به مدت ۶ ماه از آخرین فروش هریک از محصولات، نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی اقدام نمایند و در حد مطلوب و مطابق با قوانین مارکت (پاسخگویی جهت رفع مشکل در حداکثر ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت تیکت خریدار) از خریداران قبلی محصول پشتیبانی کنند. چنانچه این پشتیبانی صورت نگیرد و به شاسیتگی و مطابق با قوانین مارکت نباشد، حق شکایت از فروشنده برای مارکت وردپرس محفوظ است و مارکت وردپرس می تواند نسبت به بازپس گیری وجوه پرداختی به فروشنده از طریق مراجع قضایی اقدام کند.
  23. در صورتی که فروشنده جدیدی به هر دلیل اعم از قطع همکاری فروشنده قبلی یا عدم بروزرسانی و پشتیبانی مناسب توسط فروشنده قبلی، جایگزین فروشنده یک محصول شود، مارکت وردپرس مجاز است با توجه به ضرر و زیانی که از جانب فروشنده قبلی متحمل می شود، در صورت نیاز فروشنده جدید، اطلاعاتی همچون فایل ترجمه زبان فارسی یا استایل راستچین شده را در اختیار فروشنده جدید قرار دهد. همچنین فروشنده جدید نیز موظف است از کلیه خریداران فروشنده قبلی پشتیبانی کند و به صورت رایگان محصول خود را در اختیار کلیه خریداران پیشین نیز قرار دهد. تصمیم گیری در ارائه اطلاعات به فروشنده جدید صرفا در اختیار مارکت وردپرس است و فروشنده جدید یا فروشنده قبلی حق هیچگونه اعتراضی نسبت به سیاست های مارکت را ندارند. (فروشنده جدید می باید همچون سایر فروشندگان فایل محصول ارائه شده را به صورت اورجینال از منابع اصلی خریداری کرده باشد)
  24. مارکت وردپرس هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی فروشندگان از شرایط فروش نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و مارکت وردپرس خواهد بود.
  25. با ارسال درخواست تبدیل عضویت به فروشنده، فروشندگان مواد توافقنامه و ضوابط مارکت وردپرس را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از فروشنده وجود ندارد.
  26. مارکت وردپرس در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی فروشنده مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  27. خدمات مارکت وردپرس به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند به فروش رفتن محصول، تبلیغ محصول در سایر سایت های مرتبط با مارکت و یا معرفی محصول در سایر سایت ها ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای مارکت وردپرس که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و مارکت وردپرس هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. مارکت وردپرس تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
  28. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به فروشنده برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه یک بار خرید محصول مطابق با قیمت مندرج در مارکت وردپرس بوده و مارکت وردپرس هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
  29. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات مارکت وردپرس تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه مارکت وردپرس و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، مارکت وردپرس حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت مارکت وردپرس در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا مارکت وردپرس مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و فروشنده می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت مارکت وردپرس کنترل نماید.

قوانین بازاریاب

  1. بازاریابی و انتشار لینک های بازاریابی در شبکه ها و سایت هایی صورت گیرد که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند
  2. بازاریابان عزیز مجاز به درج امکانات غیر واقعی مغایر توضیحات محصولات نیستند و می باید امکانات و توضیحات هر محصول را مطابق با موارد مندرج در مارکت وردپرس به کاربران هدف خود اعلام کنند
  3. حداقل مبلغ تسویه حساب با بازاریابان ۱۰۰.۰۰۰ تومان است.
    • تبصره ۳-۱: تنها موجودی حاصل از بازاریابی محصول، قابل برداشت است و بازاریابان نمی توانند با شارژ کیف پول خود، موجودی حساب را افزایش داده و درخواست برداشت وجه ارسال کنند. مبالغ شارژ شده به این منظور به هیچ وجه قابل عودت نیست و بازاریابان عزیز می توانند با اعتبار غیرنقدی خود به خرید از مارکت بپردازند.
  4. تسویه حساب با بازاریابان هفته ای ۲ مرتبه در روزهای دو شنبه و پنج شنبه انجام می شود.
    • تبصره ۴-۱: درخواست های تسویه حساب می باید حداقل ۲ روز پیش از روزهای تسویه حساب ارسال شده باشند. در غیر این صورت تسویه حساب به اولین مرحله تسویه پس از گذشت این زمان موکول خواهد شد
  5. مبلغ تسویه حساب ها هیچ گونه سقفی ندارد.
  6. مارکت وردپرس هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی بازاریابان از شرایط همکاری نخواهد شد.
  7. با ارسال درخواست فعالسازی همکاری در فروش و بازاریابی، بازاریابان مواد توافقنامه و ضوابط مارکت وردپرس را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از ایشان وجود ندارد.
  8. مارکت وردپرس در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی بازاریابان مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  9. خدمات مارکت وردپرس به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند به فروش رفتن محصول، تبلیغ محصول در سایر سایت های مرتبط با مارکت و یا معرفی محصول در سایر سایت ها ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای مارکت وردپرس که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و مارکت وردپرس هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. مارکت وردپرس تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
  10. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به بازاریابان برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه یک بار خرید محصول مطابق با قیمت مندرج در مارکت وردپرس بوده و مارکت وردپرس هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
  11. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات مارکت وردپرس تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه مارکت وردپرس و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، مارکت وردپرس حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت مارکت وردپرس در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا مارکت وردپرس مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و بازاریابان می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت مارکت وردپرس کنترل نماید.

پیشخوان فروشنده